Monthly Archives: Luty 2015

Sekret Twojej mocy

Sekret Twojej mocy

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w formie tłuszczyku sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zminimalizowanie ilości tkanki tłuszczowej wywołuje przyrost poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to ważne substancje odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu paru hormonów, na przykład… testosteronu. Długotrwałe lub częste głodówki czy zupełne
potencja
wyłączenie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo małej lub prawidłowej wagi ciała również może negatywnie wpływać na poziom tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Postępuj wedle zasady „to, co dobre dla mojego serca, jest odpowiednie dla mojego penisa”. Zbyt obfite spożycie tłuszczów zwierzęcych oraz cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. W następstwie tego zmniejsza się ich średnica, a w ślad za tym – transfer krwi. Skoro erekcja polega na wypełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do rzeczonego narządu przypłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeżeli chcesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra tanio
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w różnej postaci zostaw na szczególne okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (mają dużo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Zapewne wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia działają pozytywnie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, że zajęcia na siłowni pozwalają też czerpać więcej przyjemności z seksu? Jeżeli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje łóżkowe możliwości, sprawność oraz wigor. Poznaj 5 wariantów ćwiczeń, które najlepiej poprawią twoje łóżkowe zdolności!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą ulepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant treningów pobudza produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy wykonujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania viagra

Żeby udoskonalić jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Treningi budujące masę mięśniową wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając poczuć większe zadowolenie z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – sporo z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia też zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co pozytywnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni mogą wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim osiągną orgazm wiecej znajdziecie tutaj cialis tanio